LID WORDEN

Heeft u interesse in de vogelhobby en wilt u lid worden van Vogelvereniging Surhuisterveen e.o vul dan onderstaand inschrijfformulier in of neem contact op met onze secretaris.

Door lid te worden van onze vereniging, wordt u automatisch lid van de "Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers". (NBvV) Van deze bond ontvangt u dan maandelijks het fraai in kleur uitgevoerde bondsblad "ONZE VOGELS". Als lid kunt u ringen bestellen en deelnemen aan de ledenbijeenkomsten. De ledenbijeenkomsten vinden op de eerste maandag van de maanden februari, maart (jaarvergadering), april september, oktober, november en december plaats in "de Lantearne" te Surhuisterveen. Daarnaast kunt u natuurlijk meedoen aan onze jaarlijkse tentoonstelling of aan de district- of regioshow.

U kunt natuurlijk ook ondersteunend lid worden van Vogelvereniging Surhuisterveen e.o.

Contributie per jaar

Jeugdlid t/m 16 jaar€ 16,00